mandag 3. november 2008

Je skal legge ut litt bilder fra tomta og hvordan vi bor her. Vi har det kjempe fint her! Men på fredag reiser vi til Pokot i 5 veker (der har vi ikke internett tror jeg så jeg får ikke blogge da) Gleder meg!

Vi har forresten en del apekatter på tomta her som er riktig så ”hyggelige”. I dag morges når jeg gikk ut fikk jeg nesten en tropisk frukt i hodet fra en apekatt. Senere på dagene kom det og noe dalende ned fra taket, klarte akkurat å komme meg unna. Hehe. 
Men ja her er det ganske bra vær, blir bare varmere og varmere. ca 25 grader på dagtid. Vi har ganske mye å gjør da. Vi går på skolen og i tillegg er vi med på forskjelligt utenom og denne veka har vi og swahilikurs. Men det er kjempe kjekt!

Ellers har jeg en stor nyhet: Jeg har sluttet å bite negler! Trur jeg iallfall... har ikke bitt negler på 7 dager! Jeg trudde at når du beit negler så blei du immune mot bakterier, men tydeligvis ikke. Jeg har hatt diare og oppkast, og vil derfor gjøre alt jeg kan for å ikke få det igjen. Trur meg, det var helt forferdelig!

1 kommentar:

Mari sa...

gratulera :) lykke te i Pokot!